Solen skiner

Just nu har jag inte ro att sitta och blogga. Jag har varit i Skärholmen, på Åhléns, och handlat det jag behöver i för inläggningen imorgon - tofflor(!), trosor, tandborste och lite annat. En korsordstidning köpte jag igår. Man kan inte lugga på sjukhus (inte ens om det bara är 18-20 timmar) utan att lösa korsord.
Jag köpte en rosa keps också - inför förmodat håravfall.
Och så var vi på hornbach och köpte fröer att plantera och målardukar. Egenodlade grönsaker att pyssla om under våren. Och målning för att pyssla om själen. En massa småprojekt känns väldigt rätt just nu.

Efter en kort sväng hemma och ett klädombyte är det så dags för en promenad i solen. Idag har jag ju dessutom sällskap!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0