Mor och far...

...kom och hämtade Bella och mig mitt på dagen idag. Vi flyr till Gonäs i ett par dagar och just nu sitter vi i bilen på en parkeringsplats vid en frysen sjö mitt i ingenstans. Mor behövde en rökpaus och söta rottweilern Cain behövde kisspaus.

Det är skönt att göra någonting annat än att slöa runt i huset i Tumba. Och i Gonäs är luften frisk och barndomen nära. Mina promenader de två närmaste dagarna kommer jag gå på ställen där jag gick när jag var lika gammal som Bella är nu. Det är en tilltalande tanke.
Och, hos mamma och pappa är inte fiberkabeln avfruset (alternativt avgnagd av råttor, som reparatören förklarade innan han sa att han inte kunde fixa vår lina idag). De har tv!

Och Bella får träffa sin lilla kusin, Benjamin, för första gången. Som hon har längtat. Hon tycker också att det är grymt coolt att jag är faster.

Imorgon kommer M upp också. Vi kommer få en trevlig helg tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0