!!!!!

Jag vill inte ha nån förbannad jävla helvetes skitcancer!!!! Och hör sen!!!
 
Jag vill inte vara mer sjuk! Jag vill inte sitta och undra hur länge jag kommer få leva! Jag vill inte ha ont! Jag vill inte vara rädd! Vill inte vara trött! Inte gråta!
Jag vill inte titta på Bella och behöva undra när hon måste klara sig utan mig! Jag vill inte lämna henne!! Eller M! Eller mitt liv!
 
Jag VILL INTE ha någon jävla cancer! Dö tumörjävlar! Ut ur mig! Och bort, bort, bort!!! Jag vill ha tillbaka mitt alldeles vanliga liv! Död åt all jävla cancer!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Styrka till dig och din familj till den här sjukhusvistelsen. kram.

Svar: Tack så mycket!
Jessicka

2013-04-21 @ 15:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0